20 Mart 2012 Salı

10.DERS-Kırkyama Temel Bloklar-Blok 5

Blok 5-Louisiana Quilt Block


Bu bölümde daha önceki derslerde anlatılan temel motif teknikleri ile oluşturulan blokların yapılışını anlatmaya çalışacağım.Blokların yanına İngilizce isimlerini de yazdım,internetten bu isimle araştırma yapıp,bu blokla ilgili daha detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz...
Bu tekniklerin detaylı anlatımı ve ölçülerini  KIRKYAMA TEMEL MOTİF TEKNİKLERİ adlı kitabımda bulabilirsiniz. 

 Yukarıdaki blok u oluşturmak için kullandığımız motiflerin yapılışı için aşağıdaki linklere tıklayınız..
Yukarıda yapılışı anlatılan bloklardan 9 adet yapıp aşağıdaki gibi birleştirerek bir örtü yapabilirsiniz..


2 yorum:

  1. ben kırkyamaya yeni başladım.kursa gitmedim ama sizin gibi bu konuda birikimi olan insanlardan çok şey öğrendim.bu yaptığınız iş kursa gitme imkanı bulamayan benim gibi bayanlar için çok faydalı oluyor.teşekkür ediyor,daha zor ve detaylı çalışmalarınızı merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. İlginize teşekkür ederim.ama bu bloguma pek vakit ayıramıyorum.
    http://baharkrkyama.blogspot.com adresindeki blogumda daha çok proje ve detaylı anlatımları bulabilirsiniz...

    YanıtlaSil